Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.05.2008 20:56 - Автобусни неволи в София
Автор: didofra Категория: Новини   
Прочетен: 838 Коментари: 0 Гласове:
0



"..Сигурно на всеки се случва.." казва си човек  когато се качи в автобус на градски транспорт в София и няма билет, а шофьора също.Вдигаш рамене и чакаш спирката си, а ако мине контрола и споделяш неволите си.
Ето така се качихме с един приятел, аз имам един билет, той няма, сещате се че и шофьора на 94, даа култовия 94.И на Гара Пионер се качват контрольори, аз давам билета и чакам посмутени да схоката моя човек, ама не- ония о наобиколиха, шофето скочи и взе да вика, Абе вии от къде пише, че аз съм длъжен да има билет..Е , аз не издържах казах му да си седне и да мълчи, защото ако имаше завършен втори клас нямаше да е шофьор-факт и нямаше да взема колкото две учителки-факт2. А ония сещате се го дърпат моя човек да слиза, аз му викам да слиза ако иска щото ще ядем пердах, а той си плати, за да не закъснеем, а не че няма пари...а шофето не ще да тръгва и вика- Като научиш СОФИЯНСКИ( предполагам че е специфичния диалект на местните) тогава говори, и тръгва към мене, а аз ставам и го чакам вече ербап че ония слязоха и мисля как да го запукам бързо и да бягам че контролата ще се качи..ама стана една девойка казва че изтървавала връзката си...( да не сме в Московското метро) и за ЕДИН човек какви глупости правел той видиш ле..Абе викам им аз защо не застреляхте човека дето нямал билет и тоя тъпанар и той, а на аргумента няма - имат готов отговор, все едно са били на обучение за спор с пътници- Ами като няма да се качва на такси...видиш ли как да се качва на НАШИТЕВ автобуси...абе Бойко и дрехи им купи, и все тая...аз съм за бат бойко, ама ако не оправи ситуацията в кенефския автотранспорт ще се инспирирам в колата си изцяло и ще преча на трафика, и на кого всичко това е нужно питам аз...?


Тагове:   неволи,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: didofra
Категория: Забавление
Прочетен: 23698
Постинги: 8
Коментари: 10
Гласове: 29
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930